Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

4 oktober 2017

Dierendag met Anneke Suykerbuyk........

Vandaag 4 oktober 2017, Nationale Dierendag...vandaag dan ook op het blog van Scrapplezier een layout met de prachtige hond van Anneke op de foto nog als pup nu inmiddels alweer 9 jaar oud!!!


Anneke mailde mij het volgende :

Voor mijn layout heb ik gebruik gemaakt van het prachtige papier van Kaisercrafts “ Bonjour” collectie!
Deze collectie blijft leuk om mee te werken en het zijn zo’n mooie pastelkleuren.
Voor de rest heb ik mijn layout vrij eenvoudig gehouden met hier en daar een pareltje.
Ook stanste ik 2 hartjes uit om erbij te kleven, dan nog een leuke brad en tekst en klaar was die…


Prachtige layout en een geweldige herinnering van haar huisdier die vandaag op een speciale wijze in het zonnetje wordt gezet. Bedankt voor het kijken en tot 6 oktober 2017!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...